Fabulous Feelgood
Mijn eerste stapjes op het forum. De vakanties zijn voor de meesten van ons weer voorbij, de scholen zijn hier weer begonnen, het vaste dagritme zal voor velen weer dagelijkse kost zijn. Daarom dacht ik: kom… laat ik es ff op het nieuwe forum kijken. Ik heb het niet zo op veranderingen (en ben daar ongetwijfeld niet de enige in). Vraag me ook altijd af: "waarom is dat nodig?". Het voelt voor mij nog als een doolhof, zoek het juiste bericht, en hoe plaats ik nu weer mijn berichten? Afijn, genoeg geneuzel hierover.
De afgelopen maanden veel gelezen (vooral Scandinavische verhalen) en sta nu op zo'n 90 gelezen boeken in totaal. Heb daarnaast een leuke baby-set gebreid als cadeau voor een kennis, heb vele legpuzzels gelegd (1 ging halverwege weer terug de doos in) en nu ben ik met Jan van Haasteren op het tennistoernooi (2000 stukjes). Even doorbijten met vele handjes, rackets, voeten, gezichtjes en vooral witte tenniskleding, tot ik op 1 oktober a.s. weer aan een nieuwe Scheepjes CAL kan gaan beginnen. maar wel mijn eigen (goedkopere) garen en kleuren voor uitgezocht. Heb daar wel zin in, weer eens iets heel anders.
Ryanne Veldkamp, een auteur van (naar ik begrijp) Hollandse bodem, heel veel van haar boeken zitten in het Kobo + abonnement. Heb het boek Duinafslag gedownload, en daarmee nog even heerlijk slenteren over één van onze eigen eilanden.
Adieu… en nog een fijne zondag..