Na het uitzoeken van de titels ( dankzij onze Donthaf) ben ik erachter gekomen dat de quadrologie een trilogy is en dat er na Rapsodie niet Symfonie , maar Profetie komt. Heb dus na het bestellen van Symfonie ook maar Profetie besteld.
Jawel BoekenBabbel van Augustus is weer gearriveerd Met in de Planning Children of Time ( Tchaikovski) , zodra mijn Fantasyboekje uitgelezen is. OF er sprake is van Verraad, bedrog of list in dit boek heb ik geen idee , maar misschien past ie wel in de Augustus Uitdaging van Ezzuliaā¦in ieder geval wel in de Lees elkaars favorieten van 2024. Dat hoor ik allemaal nog wel š
Verder komt er nog slechts 1 verjaardag van velen in Juli op de 5e van augustus en dan heb ik ze weer gehad. klinkt misschien gek maar af en toe heb ik het gevoel dat ik eens wat minder op bezoek wil gaan of bezoek wil hebben en dat ik gewoon lekker thuis zou kunnen zitten en mijn ding doen, sterke behoefte van afzonderingā¦een mens kan best overprikkeld raken van teveel menselijke contacten als je begrijpt wat ik bedoel. En dat is best lastigā¦.gewoon even niets willen , maar constant met appjes en telefoontjes te maken krijgen van mensen die je willen zienā¦.Het hoeft voor mij allemaal even niet zo !
Met de strips gaat het traag maar gestaag š Die houden we erin !
De HrC is nog steeds op schema , behalve dan de melding dat ik ipv enkele boeken nu nog maar slechts 1 boek voorloop op schema, geen idee waar het fout ging. Ik lees wel wat trager weer , maar ik ga echt niets forceren. Aangezien dit een thriller jaartje voor me is, zal ik er vast nog wel een paar in de HRC bijplakken.