Greet Braem Wat is de leukste en/of meest uitdagende challenge waar jullie dit jaar aan meedoen?
Leukste denk ik "lees elkaars favorieten van 2024". Al ruimschoots gehaald qua aantal, zelf gekozen heb ik er nog 1 staan, de Allergrootste, die wil ik deze maand lezen. En dan met aantal mensen bij/met Gigi bespreken.
Uitdagendste de GV100, die ga ik niet redden, teveel andere boeken die ik ook wil lezen 😅 wat er heel leuk van is, ik heb er veel leuke jeugdboeken al door gelezen en ik pak er elke maand een paar waar ik van denk of gehoord heb dat ze goed bevallen zijn . Zoals bijvoorbeeld Hart van Staal, die jij ook goed vind.
De literatuur uitdagingen, ook uitdagend voor mij, ik ben door Hebban weer literatuur gaan lezen en dat bevalt goed al.kom ik niet door alle boeken makkelijk heen, maar dat mag wat mij betreft ook.
Wat @Angela ook zegt, elk jaar boeken van series lezen, dat wilde ik ook! Van Helen Grace, Doggerland, Poe en Tilly, etc maar door komst app en uitdagingen erbij is daar niet zoveel van gekomen…🙈
Ik ben ook bezig met de jeugdserie de weg van de krijger van Chris Bradford (jonge samoerai), het dacht ik 8e deel de ring van wind ligt thuis en dan nog 2 te gaan. Moet lukken nig dit jaar! Erg mooie jeugdboeken trouwens.