Hallo forum bezoekers,
Al enkele keren zag ik de vraag voorbij komen dat men zo graag snel, vanuit een profiel op het forum, naar het profiel op de site zou willen komen. Dus als je op het forum iemand tegenkomt, zou je snel even willen kijken welke boeken die persoon leest, welke leeslijsten die persoon heeft of hoe zijn Top 50 er uitziet. Toch?
❓ ❓ ⁉️ ❓ ⁉️ ❓ ❓
Ook ik hoopte dat dit snel zou gebeuren, dat we met één klik alle boekenlijsten in beeld kregen. Ik heb nu nieuws.
Er zal geen button komen om dit voor elkaar te krijgen, maar @Wouter (Crew) kwam net wel met een slimme en praktische oplossing hiervoor.
Zet een link naar jouw publieke profiel op de site in het blokje informatie op jouw profiel hier op het forum
Ik heb dit net geprobeerd bij mezelf en bij Tea. Mijn eigen profiel is niet goed aan te klikken want dan denkt het *mannetje in het forum* dat ik mijn profieltekst wil wijzigen. Maar als ik bij iemand anders die link aanklik, schiet ik in een vloek en een zucht naar het publieke profiel op de site.
Superhandig!
Edit 13 augustus: Als je op zo’n link klikt en je ziet dat de persoon een afgeschermde profiel heeft, ligt dat zeer waarschijnlijk aan het feit dat je weer even moet inloggen op de site. Veel profielen zijn afgeschermd voor inkijkjes van buitenaf, voor niet ingelogde personen. Als je dan van hieruit naar de site gaat, kan het zijn dat dit voor de ste voelt als van buitenaf, omdat je niet (meer) ingelogd bent.