Kleine Update, Rapsodie vordert al gestaag , ik vind genoeg momenten om te lezen en zo op de 8e dag van deze maand ben ik al over de helft. Is Wel een tragere voortgang dan gebruikelijk, want meestal heb ik nu al een boek uit van die grootte, maar soms heb je dat nou eenmaal. Er komen veel elementen in voor zoals je van fantasy mag verwachten , een vrouw met een bijzondere gave ( Zingeres , oftewel wat je zou kunnen noemen een Bard ) , een profetie en een vreemde nieuwe Omgeving .En aangezien het onderdeel van een trilogie is , verwacht ik dat er nog wel veel gaat gebeuren. Deel 3 had ik al in huis en deel 2 komt vandaag binnen.
Het tweede boek dat ik had opgepakt was een eenmalige poging , maar ik denk dat die weer even tot NA Rapsodie wordt verschoven. Ik had al een hoofdstukje uit…Ik zie het alleen niet zitten door elkaar heen te lezen , terwijl ik dat voorheen nooit een probleem vond. Dit boek was Children of Time.
Het striptekenen loopt ook redelijk , pak het net even wat vaker weer op. Dat was sowieso al een wens van me , lekker actief tekenen , en dat lag een poosje stil…..Een heel poosje.
De Computer , de grootste aandachtvrager leg ik wat makkelijker aan de kant ..eindelijk! en dat Mobieltje blijft koppig , meerendeel van de meldingen staat uit , maar whatsapp en bellen natuurlijk niet , bovendien kan ik het niet laten AD.nl en Nos.nl regelmatig op te zoeken.
Over drie weken beginnen de wedstrijden weer ( Dammen , clubverband, regionaal en Landelijk), dus ben ik weer lekker bezig.
Al met al is de belangrijkste vermelding dat ik de komende dagen goed mijn tijd in het Boek ga steken. Want hoe je het ook wend of keert ik wil hem zo langzamerhand uit gaan hebben 😏