Gigi Leestgraag Ook is deed jaren geleden mee aan een leesclub met eigen exemplaren. Daar heb ik heel goede herinneringen aan toch weet ik meer nog over het boek dan over de leesclub. Was dat dezelfde als die van jou @Greet Braem ?
Ik dacht, dat moet wel, Gigi, dus ik ging op zoek. Ik vond een leesclub in 2018, maar daarin waren we geen van beiden actief. En vermits ik het boek in 2019 op gelezen heb gezet, moest er dus nog een andere leesclub geweest zijn, maar daarvan was geen spoor te vinden via de Spots die aan het boek hangen. Ik vond de info echter wel in een van mijn eigen blogs:
"Dit boek las ik voor de leesclub met eigen exemplaren in het Boek & Film Café. Aanleiding is natuurlijk de film The Goldfinch die nu in de zalen loopt. Een heel ander boek dan ik verwacht had, met toch een paar dieptepunten wat mij betreft. De rest is echter zo goed dat ik alsnog voor vier sterren gegaan ben. Hoofdpersoon is de Amerikaanse Theo en een Nederlands schilderij (dat is wel heel kort door de bocht, maar bon)."
Het Boek & Film Café, wil je geloven dat dat me niets meer zegt? Heel lang is dat waarschijnlijk niet actief geweest. Nu ik mijn eigen info heb teruggevonden, weet ik wel weer dat iemand het initiatief nam omdat de film in de zalen kwam.