Op de vroege Ochtend met een kop koffie en een kat op schoot besloot ik weer een BoekenBabbel te openen….ik herlas de Blog aanmaak topic en merk dat een inhoudsopgave gemaakt zou moeten worden….dus bij deze opende ik een nieuwe Blog, maar een inhoudsopgave aanmaak vinden ? nee dus. Geen idee hoe of waar 😌
Geen Ramp weet ik wel, want het is niet verplicht….maar hier komt mijn PC onervarenheid weer boven drijven! Er wordt ook niet goed uitgelegd WAAR je die inhoudsopgave kunt aanmaken. Ik zie in ieder geval niks.
Dus dan maar gewoon Blogs publiceren zoals ik al deed denk ik dan maar.
We zijn al bij BoekenBabbel 4 deze maand en ik ben nog met hetzelfde boek bezig. Geen nieuwtjes dus , behalve dan dat het boek Rapsodie weer heerlijk genieten is. Ondertussen sta ik wel te popelen om het verhaal uit te krijgen , een soort van ongeduld /honger naar nieuwe interessante verhalen …🙃 Children of Time ligt ook open hier thuis en het viel me op dat Children als zo danig is geschreven , maar dat de auto corrector het als een foutgeschreven woord bestempeld. , dus ik zat uit mijn hoofd Childeren op te lezen en dat klopt ook niet. En ik dacht nog wel dat mijn Engels uitmuntend was 😆 Iemand hier toevallig Lerares Engels die me uit mijn verwarring kan helpen ? Het is toch gewoon Children?
Ik heb na Rapsodie nog 10 boeken te lezen voor mijn HRC van 2025 en ik wil hier een aantal boeken voor lezen , die dan toch al best flinke aantal Bladzijdes bevat, maar waar ik tijd genoeg voor heb. Deze Boeken zijn Onder andere :
Parel ( De zeven zussen - Lucinda Riley)
De Mammoetjagers ( Aardkinderen 3 - Jean M Auel)
Koningin vd Schaduw ( De Glazen troon - Sarah J Maas)
Allerzielen 3 - Deborah Harkness
Het Vuur van de Herfst ( De Reiziger 4- Diana Gabaldon)
De Parijse Connectie ( Gerrit Barendrecht )
en de rest vul ik op met Thrillers van bv Indridason of Hakan Nesser, verder kan ik nog even opmerken dat ik ook Jo Nesbo`s in huis heb , maar dat zijn twee boeken uit twee verschillende miniTrilogies waarvan ik deel 2 en 3 al gelezen heb….dat heb ik in mijn ontwetendheid gedaan en nu zit ik met de delen 1 ….wat doe ik daar dan mee ….Ik betwijfel of ik toch deel 1 ga lezen terwijl ik het vervolg al ken….dat lijkt me zo zinloos en zonde !