Helma Koot Altijd een beetje een lastige, maar het is een van mijn favoriete vragen omdat je hiermee de essentie van het verhaal beschrijft: Als je een recensie van slechts tien woorden zou moeten maken, hoe zou je het boek dan beschrijven?
Barbara Broekhuisen Helma Koot poëtisch geschreven op feiten gebaseerd verhaal over eenzaamheid en communicatie.
Maddy Helma Koot Inderdaad heel lastig maar voor mij wordt het dan “Een intrigerend emotievol verhaal over eenzaamheid, gedrevenheid en onvoorwaardelijke liefde”.
Marianne Delmee Vraag 9 Ik heb iets meer woorden nodig: Een fijnzinnig verhaal over aandachtig leren leven in harmonie met de wilde natuur.
Anna Poetische schrijfstijl , eenzaamheid , relaties , communicatie, historische feiten, mooie natuurbeschrijvingen, intrigerend.
Lea Lastig, want je kan zoveel schrijven. Maar mijn poging: Realistisch geschreven prachtige natuurschets over menselijke behoeftes aan contact.
Helma Koot Ik zat met een paar onverwachte deadlines en uitstapjes, dus ik had een beetje weinig tijd om me met de leesclub te bemoeien. Maar het is weer wat rustiger dus hier mijn tien woorden: Indringende, emotievolle roman over levensveranderende omstandigheden op een desolaat eiland