Halverwege augustus al, en dus komt het laatste trimester van 2025 al een beetje in zicht. En neen, dat is geen slecht nieuws, maar erg goed, want dat wil natuurlijk zeggen dat ons tweede trimester er zo goed als op zit. En wat doen we dan? Jawel, een nieuwe covercompetitie! Doe je (weer) mee?

Denk nog eens diep na, keur en geniet van de buitenkant van alle LUEK-boeken van 2025 die je al las. Verklap nog niets maar stuur de titel en de Hebban-link van het boek dat er het mooist uitziet (ook al bevat het een draak van een verhaal) door naar mij (ine). Dat kan hier op het forum via een DM (direct message), maar ook mijn mailbox is er nog: ine.hebban@gmail.com. Maar controleer eerst even of jouw cover overeenkomt met de cover die op Hebban staat en zo niet, stuur me dan een foto van jouw boek. Een kort(!) promotekstje erbij moet niet, maar mag zeker, de enige voorwaarde is dat het alleen gaat over hoe het boek eruitziet, niet over wat erin staat.
Je mag dus kiezen uit alle LUEK-boeken die jij in 2025 las, maar de cover mag nog niet eerder zijn ingestuurd voor de eerste editie van de covercompetitie van 25 in ’25 – niet door jou, maar ook niet door iemand anders.
Doe dit tegen uiterlijk 31 augustus. Begin september post ik ze dan in een nieuw artikel en kunnen we samen de allermooiste van onze mooiste LUEK-covers van het tweede trimester van 2025 bepalen. Hopelijk doen jullie (weer) mee!?

Voor de rest is dit weer een gewoon babbelblad. Je kunt er alles op kwijt over 25 in ’25! Praat dus lekker verder, nu hier op het forum! We zouden het erg fijn vinden als jullie blijven meedoen en telkens mee verhuizen naar het volgende plekje.

Misschien ben je net als ik in een boek op reis? Ik bevind me nu in Amerika. Voel je vrij om hieronder ook een fotootje te posten van jouw LUEKe reisbestemming.

Momenteel kun je nog op de website terecht voor Ons LUEKste archief maar hier op het forum vind je ook LUEK: De links naar de lijsten waar de deelnemers hun vorderingen bijhouden.

Eigen afbeelding en afbeelding van Gerd Altmann via Pixabay