Renatebooks Veel plezier allemaal! Het café is hier te vinden https://forum.hebban.nl/d/63-lotgenoten-van-marit-vanstrom-leesclubcafe
Tamara Nome Ik heb vandaag een boek ontvangen voor deze leesclub maar ik denk dat het boek de verkeerde is. Ik heb “Huisgenoten” ontvangen met de begeleiden brief over “Lotgenoten”. Wat kan ik nu het beste doen ?
Vivian Tamara Nome Ik heb hetzelfde Tamara! Ik heb ook huisgenoten ontvangen ipv lotgenoten. De brief zat er twee keer bij en ging inderdaad over lotgenoten.
Wouter Crew @Tamara Nome en @Vivian : Ik heb het doorgegeven aan de uitgeverij 🙂 En ik hou even dit topic in de gaten kom te kijken of jullie nog meer Lotgenoten (haha, leuke grap) hebben, die het verkeerde boek omgestuurd hebben gekregen!
Renatebooks Wouter Crew fijn dat jij dit al hebt opgepakt, ik ben ook een lotgenoot die huisgenoten ipv Lotgenoten heb gekregen zie ik.
wil veltkamp Wouter Crew Voor mij geldt hetzelfde. Ik was een paar dagen afwezig en vandaag het pakketje opgehaald. Blijkt dat ik ook het fysieke exemplaar van huisgenoten heb ontvangen.
Tamara Nome Tip voor iedereen die ook Kobo plus heeft, het boek staat daar nu ook op. Zeker als je misschien het goede boek nog niet hebt ontvangen.
Jessica B. Ik heb inmiddels het juiste boek ontvangen! Huisgenoten inmiddels uitgelezen dus nu snel met lotgenoten starten. Vind het wel heel tof om beide boeken nu op m’n plank te hebben staan! Zo heeft elk nadeel toch weer een voordeel 😆.