Vraag 10: Vragen van jullie en boekentips
Met vraag 10 zijn we bij de laatste vraag van deze leesclub gekomen.
ik heb mijn best gedaan om vragen te bedenken bij dit boek, maar ik vond het lastig. Het boek lag me niet zo goed en misschien heb ik daardoor dingen gemist.
Hebben jullie nog vragen die je wilt stellen aan je meedeleesclublezers, dan kan dat hier
Heb je nog boekentips voor je medeleesclublezers? Iets wat aansluit bij deze leesclub, of een boek vertaald vanuit het Spaans of Portugees, of een boek dat je gewoon heel mooi vond. Alles is mogelijk
Tot slot nog één vraag van mij
Dit was voor jullie en voor mij de eerste leesclub op het forum.
Hoe het is jullie bevallen? Gaan jullie inschrijven voor een nieuwe leesclub? Hebben jullie nog tips voor verbetering van leesclubs op het forum?
Rest na deze vraag nog het schrijven en plaatsen van de recensie op de boekpagina van het boek op de Hebbansite. De deadline is 23 augustus.
Wat we in de leesclub hebben besproken kan je gebruiken als basis. Schrijf geen samenvatting, maar geef je mening, over opbouw, schijfwijze, de verhalen enz.
Er is geen apart topic mee voor het melden dat je de recensie hebt geplaatst, dat mag nu in het leesclubcafé. Bij voorkeur met een linkje, de sterren en een quote uit je eigen recensie.
klik hier om terug te keren naar de startpagina van deze leesclub