Ook namens mij hartelijk dank voor het begeleiden van dit "ongemakkelijke" boek. Knap hoe je de vragen erbij gevonden hebt. Dat was geen gemakkelijke opgave!
Het forum vind ik nog een draak, eerlijk gezegd. De eerste dagen had ik een inlogprobleem, omdat het met aanmaken van een account op het forum ook mijn Hebban-wachtwoord ineens geweigerd werd.
Bij "volgen" kreeg ik geen meldingen en dan soms weer wel. Heel verwarrend en daardoor ontstond er voor mij weinig verbinding en ook weinig cohesie.
Ik heb in het begin echt zitten wachten, terwijl ik met andere boeken bezig was.
Omdat ik het boek snel uit had, ben ik het nog een keer gaan lezen, maar toen kreeg ik nog geen meldingen.
Ik lig door ziekte bijna volledig op bed. Op mijn tablet was het meedoen op het forum niet praktisch. Daarvoor moet ik echt achter mijn laptop gaan zitten.
Pas toen ik via de laptop ging zoeken, bleek ik al één en ander gemist te hebben. Dat vond ik erg jammer.
Hoewel ik weinig interactie met medelezers heb gehad, heb ik wel alle posts gelezen.
Dank jullie wel voor jullie bijdragen en zienswijzen, die mijn beleving van het boek ook weer hebben beïnvloed.
Ik ga mijn best doen de recensie op tijd online te krijgen, maar ik kan het niet beloven. Realistischer voor mij is uiterlijk zondag, omdat ik er die ochtend ruim de tijd voor heb. Excuses alvast.