Geachte Moderatoren,
Zou het mogelijk zijn een algemene waarschuwing te geven als de geleerde bollen gaan morrelen in onze boekenlijsten, zodat we op tijd een backup kunnen maken?
Waarom vraag ik dat, wel ik wilde een boek vervangen in mijn allermooiste lijst heet dat tegenwoordig zeker en tot mijn afgrijzen vond ik daar een Duits boek tussen 🤬
Het was de enige lijst die echt in orde was en nu is dat ook naar de wuppe. Verleden week was alles nog zo als het hoorde te zijn, nu staat daar opeens het boek van Admiraal met "Du bisst mein Mutter"
Ik zou begot niet weten wie dat is en ik lees niet echt duitse boeken. Nu komt de clou, ik heb daar geen backup van en weet ik niet wat daar origineel stond. Klote niet!
Ik moet zeggen hier op hebban slagen ze erin om mij nog dagelijks in meerdere of mindere mate te verrassen een prestatie hoor, als je weet dat ik al een redelijk bewogen leven achter de rug heb.
Maar dit doet niet terzake, wat ik wel belangrijk vind is dat de database op een fantsoenlijke manier opgebouwd wordt. En daar heb ik sterk mijn twijfels over gezien mijn eigen en ervaringen van andere leden.
For once I took action according the book en heb dit gemeld via het vraagknoptje, nu ben ik benieuwd naar het resultaat.
Daarom deze warme oproep om ons op tijd te waarschuwen.
Wij gebruikers danken jullie!