Marleen ik zal toch mijn laptop moeten gaan gebruiken voor Hebban….. op de ipad zijn verschillende functies niet toepasbaar blijkbaar… kleuren toevoegen enz. Nu moet het maar even zo…
In principe moet je op laptop, tablet en telefoon dezelfde dingen kunnen doen, maar ik geef toe, op de laptop is veruit het makkelijkste. Wat bedoel je met kleuren toevoegen? Heb je het over de roze woorden die je soms ziet? Dat doet het systeem, wanneer je achter een woord (of meerdere woorden) een link stopt. Roze woorden zijn aanklikbaar, ze brengen je naar een bepaalde plek (iemands recensie, een boekpagina, …)
Probeer het anders eens uit. In jouw stukje hierboven heb je geschreven RECENSIE, en je wilt natuurlijk dat als we daarop klikken we bij je recensie uitkomen. Je kunt die link er op twee manier achter stoppen. Ik denk dat deze voor jou de makkelijkste is: Je klikt in het opmaaklint op de twee paperclips, dan opent er een veld (zie screen shot). Bij TEXT schrijf je het woord recensie, en bij URL plak je de link van je recensie. Die url vind je bovenaan je recensie, begint altijd met hebban.nl/recensie/