Hoi iedereen, ik ben de coördinator van deze ELP-leesclub en samen gaan we de komende weken Rechter tussen twee vuren van Ivan Klíma lezen, een heuse klepper!
Ik ben 52 en woon in Oost-Vlaanderen. Ik lees vooral thrillers, maar ook heel wat romans en jeugdboeken. Ik recenseer voor Hebban en ben een van de beheerders van het Thriller Café. En ja, ik coördineer wel eens een leesclub :-)
Stellen jullie je ook even voor? Lekker uitgebreid vind ik het leukst. Mocht dit je eerste Hebban-leesclub zijn, vermeld je dat dan even?
Het gloednieuwe Hebban Forum heeft pas deze week zijn deuren geopend, dus hoewel de Hebban Teamleden een paar dagen eerder binnen mochten, zullen we met zijn allen af en toe een beetje zoekende zijn. Gewoon zeggen als je ergens tegenaan loopt of niet weet hoe iets moet, we komen er wel uit.
Zodra iedereen zich voorgesteld heeft en de boeken ontvangen zijn, zullen we wat praktische afspraken maken. Noteer alvast dat we ten vroegste twee weken na ontvangst van het boek beginnen met de 'echte' discussie, komende week doen we alvast een opwarmvraag.
Ben je niet ingeloot door Hebban, maar wil je wel graag meepraten? Dat kan natuurlijk, iedereen welkom!