Hoe schrijf ik goed? Hoe schrijf ik dit stuk beter?
G - O - E - D denk ik dat wel zal volstaan? Of zie ik dat verkeerd? Mogelijk hebben jullie meer tips? Graag zou ik mijn schrijfkunst verbeteren en dan doel ik niet op de spelling natuurlijk (hoewel ik weet dat ik altijd ergens een tik-, spel- of taalfout maak). Wacht even, nu raak ik afgeleid, terug naar mijn vraag. Ik wil het hebben over het schrijven van mooie, pakkende en sprankelende blogartikelen. Het is fijn als mijn verhalen hier op het forum van goede kwaliteit zijn. Ik weet nog niet goed waar ik naar op zoek ben. Ik start met hier een bericht te plaatsen en kijk later wel verder. Goed advies is altijd welkom.
Ik kwam hier enkel eens om het hoekje gluren om te zien wat er allemaal gaande is. Om meer te weten te komen moest ik wel even een topic aanmaken en als je een topic aanmaakt moet je wel iets te bieden of iets te vragen hebben. Na enkele seconden broeden kwam ik op het idee om jullie om advies te vragen over het verbeteren van mijn schrijverij. Dat maakt me ook kwetsbaar, maar kom op; ik durf het aan.
Laat het me weten!
De meeste woorden die je zou moeten schrappen heb ik er nu tussenuit gehaald. Ik ga het vanavond terug lezen en bekijken of ik het dan anders zou doen.