Zo`n beetje de laatste week van Augustus treed in en bouwvakvakanties eindigen en scholen beginnen weer. Zo ook vele sporten beginnen aan een nieuw seizoen.
En in die setting lees ik vlot door de Children Of Time, Een Mooie Sf waar ik van geniet. Er staat ook op de kaft iets over Geweldige evolutionaire Worldbuilding en daar hebben ze wel gelijk in. Dus ik kan vol Lof over het boek vertellen , maar lees gerust de Kafttekst Children of Time … Mocht je het boek nog niet gelezen hebben 🙂
Verder Blesseer ik mijn enkel sinds ik op nieuwe schoenen loop….Tja zwakke enkels , regelmatig knikken en vallen enzo , dus maar weer terug naar mijn enkelondersteunende berg/wandel Schoenen.
Ik probeerde nog een boekje uit mijn NTL kast op te zoeken die te gebruiken is voor de lees elkaar favorieten van 2024 uitdaging, maar helaas …er is niets dat voldoet… Dus word het volgende boekje een volledig eigen keuze. En Augustus loopt op zijn einde dus ik heb niet lang meer voor mijn huidige boek in de Ezzulia Uitdaging van Augustus. Het is echter wel een gevecht met mijn kat om op mijn favoriete zitplek te zitten met mijn boek, want meneer slaapt daar graag 😛