Renatebooks Vraag 9: Verfilming / vragen
Vraag 9a. Stel het boek zou verfilmd worden, en jullie zouden de acteurs en actrices mogen kiezen, wie zien jullie dan voor je als Jackie,Joszef, Rein en Melanie, maar ook wie zien jullie voor je voor de andere personages, zoals de ex-man van Melanie en haar beste vriendin etc.
Vraag 9b
Nu zijn er al tal van vragen gesteld, maar misschien kunnen jullie zelf wel een vraag bedenken die je aan je medeleesclubgenoten wil stellen, dit mag van alles zijn.
Of is er een vraag die jullie hebben gemist en waar je graag de mening van de andere lezers van wil horen, dan is dit het moment.
9a. Voor Jackie zou ik Ella-June Henrard kiezen. Voor Joszef denk ik aan Lucas Van den Eynde. Rein zie ik wel vertolkt worden door Manou Kersting. Voor Melanie zou ik graag Violet Braeckman zien. De ex-man van Melanie kan perfect Mathias Vergels zijn. Haar beste vriendin misschien Veerle Dejaeger.
9b. Nu het boek toch verfilmd wordt, moeten we ook opzoek naar de perfecte soundtrack. Welk titellied zouden jullie kiezen?
Ik zou zelf kiezen voor een vintage song: Rockwell met 'Somebody's watching me'.