Hallo allen,
Leuk al die voorstelberichtjes. Die staan in ieder geval bij elkaar en zijn herkenbaar. Wat ik mij niet realiseerde toen ik dit voorstel-voorstel deed, is dat mijn naam telkens in jullie reactie terug zou komen. Ook durf ik nog niet goed te reageren op die berichtjes omdat ik bang ben dat ik dan het overzicht doorbreek. Blijkbaar werkt dat voor jullie ook zo?
We zijn bijna compleet. Waarmee ik bedoel dat bijna la deelnemers die een exemplaar gewonnen hebben, aanwezig zijn. Misschien haken er ook wel hier en daar deelnemers aan met een eigen exemplaar. Die zijn namelijk net zo welkom.
Houd er rekening mee dat we een beetje gaan experimenteren met deze nieuwe vorm van leesclubs op het forum. Voorlopig staan het lezen en discussiëren maar tussendoor zoeken we ook uit hoe dat discussiëren het meest soepel verloopt.
Hebben jullie vragen? Stel ze gerust. Als je mij tagt: dus met een apenstaartje voor mijn naam, dan krijg ik een notificatie dat er een vraag is. Dat wil niet zeggen dat alleen ik het antwoord weet of het antwoord mag geven. We helpen elkaar gewoon de komende tijd.
Ik kom snel terug met hier en daar instructies om jullie wegwijs te maken maar ook snel met een vraag over het boek als voorproefje. Tot snel.