Ursula1969 Ik zag dat je ik geef je de zon weinig sterren gaf, viel je tegen dus?
@Greet Braem Oef.. Weinig sterren voor Ik geef je de zon? Hoe kan dat nou?
Ursula1969 Ik luister naar Wij van Jevgeni Zamjatin, gezien ik later ook 1984 en Julia wil lezen
Een bijzondere volgorde.. Heb je daar bewust zo voor gekozen?
RaymondW als ik zie welk literair geweld jij wegvreet, vraag ik me af waar jij je ontspanning uit haalt? Het voelt soms als hard werken voor jou. Daar hou ik ook wel van, maar ik wissel het wel graag af met lichter werk.
Arthur grappig dat we bijna tegelijk een topic waren begonnen!
Haha, dat overkwam me al eens eerder 🙈. Gelukkig komt het altijd goed 😊
Arthur Vanavond ben ik begonnen aan "The Great Belgian Novel": Het verdriet van België, van Hugo Claus. Daar ben ik zeker wel een paar weken mee bezig, ik lees het voor een boekbespreking op het forum in oktober.
Ik las Het verdriet eerder deze maand, hard werken wel, maar ik vond het het zeker waard. Heerlijk ook om soms een stukje hardop te lezen 😊
Daf* Ik heb mn HRC gehaald, dus wel tijd voor een ploeterboek.
Dat is een felicitatie waard! 🎉 Ik hoop dat Sophies keuze het ploeteren waard is. Vast wel.
Zaalima wat leuk je ook op het forum te zien, Zaalima!
Just Books Maar ik ben bezig in het boek Verdrinken in een zee van sterren van Tanya Mostien. Een recensie-exemplaar van Phoenix Books.
Lees jij nog weleens een boek waar je gewoon zin in hebt, Sven. Je bent er maar druk mee! Je lijkt er van te genieten, dus dan is dat niet zo erg ook �
Tanja Heb je de Caraval trilogie ook gelezen?
Die serie werd mij ook al getipt. Heb jij ''m gelezen?
Tanja Ik ben nu op 18%, dus ik heb nog een aantal heerlijke leesuren voor de boeg!
Oeh.. Geniet ervan! Ik heb bij deze gewoon zitten janken omdat ik' 'm uit had. Voor het eerst denk ik �
FamkeLaLiseuse Het goede nieuws is dat het alles bij elkaar zo’n 300p resterend zijn 😃. Kijk, dat klinkt stukken beter toch?!
Dat valt reuze mee, moet lukken!
Tinwara Dat is mooi, want er komt een leuke Ezullia-uitdaging aan op 1 september
Ik begin alvast met aftellen, had mijn Ezzulia bijdragen al vlot uit.
Tinwara Ik blijf nog even hangen in het oosten van Europa met Endling van Maria Reva.
Ik ben wel geïntrigeerd en heel benieuwd naar je eindoordeel. Net als jij waarschijnlijk 😄
FamkeLaLiseuse Oeh, maar dan is er gekookt voor je 😃 … heerlijk!
Dat is bijna dagelijkse kost, een geweldige luxe. Keerzijde is dat ik koken niet meer zo leuk vind, maar ach.. Dat is nu ook niet nodig 😁