Gea Kuipers Sander (Crew) Hahahaha, ik denk dat ik aan een volgende korte verhalen-wedstrijd ga meedoen.
Gea Kuipers GuyD En nu ga ik hem meteen weer verwijderen, Guy. Of gewoon tijdelijk weer her-hernoemen 😀
FamkeLaLiseuse Fijn dat Wad woorden willen meteen weer op het forum te vinden is. Zijn we al weer een beetje thuis in den vreemde☺. Gea, heb je deze gewoon nieuw aangemaakt of geïmporteerd?
Gea Kuipers FamkeLaLiseuse Een piepklein beetje thuis. Ik ben nog niet helemaal goed begonnen, maar daar werk ik aan als het wat koeler is haha. Met andere woorden: ik ben hier opnieuw begonnen en heb alleen de foto en de tekst gekopieerd en geplakt.
FamkeLaLiseuse Gea Kuipers Ah, ok. Dus gewoon kopiëren, niet uploaden. ✅ Ik ga zo mn blog over de Amerikaanse boeken proberen te posten. Te heet voor nieuwe tekst …
Gigi Leestgraag Gea, heb jij al uitgeplozen hoe je de verschillende blogs bij elkaar houdt? Of is dat enkel doordat de titel hetzelfde is? Kun je het verhaal/artikel zelf ook nog een naam geven?
Ronny Het was een hele reis, maar met veel vertraging ben ik ook geland. Eerst maar even gaan slapen en morgen op onderzoek uitgaan!
FamkeLaLiseuse @Gea Kuipers Ik zag in jullie blog dat jullie titel niet vet gedrukt is. Is dat opzet of hebben jullie hetzelfde probleem als ik (en Gigi) dat de vette kop niet lukt?