Ik heb het café ook weer gevonden, maar o jee o jee, ik ben heeeeel slecht in LUEK dus mag ik nog wel aan de bar aanschuiven? 😆
En wat fijn, ik lees net dat de reageren optie is aangepast, het leest direct overzichtelijker, top! Marieke, enig idee wanneer de Spots van de site zijn verdwenen? Of blijven deze gewoon staan?
Ik heb aardig wat leesmeters gemaakt dit weekeind. We hebben hier in huis de griep te pakken, het zal ook weer eens niet. Scholen weer begonnen, R in de maand, nou dan weet je het wel. Dus we hebben niet veel gedaan, behalve lamlendig op mijn ligbedje in de tuin hangen met een boek. Zo las ik de meest recente bundel columns van Daphne Deckers uit en Ossenkop, de winnaar van de Hebban Debuutprijs. Ik ben daarnaast bezig in een Sherlock Holmes voor de leeschallenge van uitgeverij Rainbow én ik ben gestart in ‘De Apple Spice B&B’. En in m’n oren momenteel De Huurder van Freida McFadden. Dus ik verveel me niet.
En dan heb ik mezelf ook nog voor een uitdaging gesteld: ik ga de Engelse klassieker Middlemarch lezen. Wel in etappes denk ik, met iets lichts ernaast.