En plots krijg je een melding in de post.nl app dat er een pakketje onderweg is, ik had echt niets besteld! Maar natuurlijk vielen de oogkleppen af toen de afzender in beeld kwam.
Kennen jullie Anne Oerlemans nog? Natuurlijk, van Literatuur onder de loep en onze steun en toeverlaat bij het maken van banners. Natuurlijk kennen we haar ook van vele enthousiaste bijdragen aan onze artikelen, leesclubs en besprekingen.
Anne deed een stapje terug op Hebban om haar droom te verwezenlijken: een eigen uitgeverij beginnen! Je zult het lef maar hebben om zo’n grote stap te maken, maar Anne deed het en nu is het eerste boek verschenen. Het past perfect bij mijn interesses, het is literatuur met een poëtisch, sciencefiction en spookachtig randje.
Volgens mij is Anne hier nog niet actief, anders zou ik haar alvast heel veel succes toewensen en hopelijk brengt ze nog veel bijzondere titels uit! Ik ga uitpakken en alvast de eerste paar zinnen lezen. Wanneer er meer interesse is kunnen we misschien een klein leesgroepje vormen en elkaar informeren over onze leeservaringen.