Ook ik mag mee doen aan de leesclub van Charles den Tex. Het is het eerste boek dat ik van hem ga lezen, dus ik ben heel benieuwd.
Mijn naam is Karin en ik ben 66 jaar, getrouwd, moeder van twee volwassen kinderen en de trotse oma van Tijn die in juli 4 jaar geworden is en dus sinds kort naar de basisschool gaat. Sinds twee jaar ben ik met prépensioen en dat bevalt me uitstekend. Ik ben 41 jaar docent geweest in het MBO-onderwijs. Ik woon in Limburg (Nederlands -). Ik lees bijna alleen maar thrillers en ben een favoriet van bijv. Karin Slaughter, Elisabeth George, Angela Marsons, Robert Bryndza, Carla Kovacs, Pierre Martin, Patricia Cornwell, Harlan Coben, Lee Child, James Patterson, Nele Neuhaus, Andreas Grüber enz.
Naast lezen maak ik graag kaarten. Dat doe ik samen met 3 vriendinnen op de woensdagochtend. Op donderdagmiddag haal ik mijn kleinzoon uit school. De woensdagavond is de vaste repetitieavond van het koor waar ik al 34 jaar lid van ben.
Ik hoop dat dit derde deel van de Repair Club ook als standalone te lezen is. Mocht het me bevallen dan ga ik zeker ook dl 1 en 2 lezen.
Het is al weer een tijdje geleden dat ik meegedaan heb aan een leesclub. Ik vind het heel leuk om met anderen over een boek te discussiëren, maar ben wel selectief in de keuze van de boeken waar ik aan mee wil doen. En dan moet je nog het geluk hebben dat je mee mag doen. 😍