Ik wilde een boek plaatsen in de blog als Tag , maar vind m niet 😄
Toevallig open ik een topic (LUEK-topic) en lees dat verschillende mensen verschillende LUEKs hebben die ze nog willen lezen, zo kwam ik dus op het idee dat NORTH and SOUTH van John Jakes nog op mijn ereader staat , het is een dikke pil van 6x 800 blz voor de hele reeks en deze tientonner heb ik nog niet uit kunnen lezen, dat was ook jaren/maanden werk en al een hele poos geleden….als ik hem nu zou lezen lopen al mijn uitdagingen in het honderd en zelfs mijn HRC van 2025 , maar ik wil m een keer gelezen hebben. Mijn idee is dus om er keer werk van te maken…maar dan loopt mijn huidige Ezzulia uitdaging stuk en die van Oktober en November (November zou ik zelf als uitdager doen) en ik moet nog 6 boeken voor mijn HRC ….een probleempje dus……pak ik het op of niet en wanneer , zo heeft iedereen zijn of haar ultimate goal en deze is de mijne …wat kan ik beste doen ? Ik heb er een hekel aan alles te laten vallen om dit te beginnen , maar ik stel het al een paar jaar uit.
Dus als ik er in begin wordt deze blog de plek om bij te houden hoe deze uitdaging loopt en kunnen jullie hier mijn vorderingen lezen , maar wanneer ik begin weet ik nog niet…ik heb eigenlijk morele steun nodig om het op te pakken….hoe dan ook in ieder geval na mijn huidige boek, die ook behoorlijk spannend is. Die moet eerst uit.
Hoe zouden jullie zoiets aanpakken ? net als , wie was het ook al weer , de 100 boeken challenge in 1 maand van iemand in januari? of gewoon na mijn huidige boek en mijn HRC inkorten ? En als ik dan ook nog tijd heb voor Ezzulia November die ik zal beheren, maak ik het me wel wat moeilijk 🙄
Hebben jullie een idee voor een plan van aanpak? Hij is dus bijna zo dik als 6 In de ban van de rings (die overigens 1300 bladzijden was)
Dag 1 Hoofdstuk 1 , een Hoofdstuk is gelukt 78 ebook bladzijden op een lettergrootte die ik kan lezen ..als ik in de inhoudsopgave kijk is er al een flinke rij hoofdstukken per boek (x6) en als ik een hoofdstuk per dag lees ben ik 5900 bladzijden, dus meer dan 59 dagen bezig ! dat moet beter 😄dat betekend dus meer hoofdstukken per dag ! Eerst maar zien of ik niet in de knoop raak met mijn tijd.
Dag 3 Hoofdstuk 2 Klinkt gek maar nu al ervaar ik de struggle om hem te lezen…ik heb de schrijfstijl nooit lekker gevonden en ik begin bij de militaire school die ik het liefst wil skippen :p