HRC op 35 van de 40 , want Gebonden van Octavia e Butler is uit. En terwijl ik die uitlas had ik weer allerlei plannen in mijn hoofd (dat moet ik echt eens afleren) want ik besloot een klepper te lezen wat superdik is en ik heb nu al moeite en me erdoorheen worstelen zie ik niet zitten want het is wel een paar maanden werk. Misschien kan ik beter stoppen voordat het mis gaat. want ik lees net lekker Vinland van Bjorn Andreas Bull-Hansen (jomsviking 2) en zit er net lekker in . Dat is belangrijk want deel 1 had ik ook al moeite mee , voornamelijk het laatste gedeelte van 1. En Vinland gaat over Torstein Tormodson (hoe schreef ik dat ook al weer ) die een groepje vikings leidt en naar het westen trekt. Serie wordt veelal geprezen , dus ik hoop dat deel 2 beter leest.
Mini Boekhaul :
Ik had weer iemand mee naar de stad begeleidt en ik kreeg (weer) een boek van hem als dank je wel 😃en dit boek is
De Bliksemdief - Rick Riordan
Ik lees de laatste tijd best veel, kan een hele dag lezen met steeds er even achter vandaan lopen om andere dingen te doen en dan weer terug te keren naar het boek….zo heb ik Gebonden uitgekregen 130 bladzijden op 1 dag. Een goed gespendeerd weekend dus …alleen breken de drukke tijden aan , ik heb de komende maanden elke dag wel wat anders te doen en dat is voor een werk afgekeurde vrijgezel niet handig …want mijn energiepeil is beperkt. Ik moet het vooral van rustperiodes hebben.
Mijn plannen zijn nu dus vooral : De rust vinden en Vinland uitlezen , North and South (de klepper) laten zitten en me voorbereiden op de wedstrijden en op November ( wanneer ik gastheer ben voor Ezzulia )