Eerst maar eens even voorstellen. Mijn naam is Gwennie en ik ben 59 jaar. Onze drie kinderen zijn al een tijdje het huis uit en tijdens gezinsfeestjes zijn er tegenwoordig ook twee kleinkinderen aanwezig. Erg gezellig!
Tijdens werkuren ben ik in het ziekenhuis te vinden, waar ik als managementassistente de Raad van Bestuur ondersteun. Thuis probeer ik samen met mijn man twee ruwharige teckels op te voeden, wat een kansloze exercitie is. Teckels hebben geen baasjes of vrouwtjes, maar personeel… 🫣
Ik vind het superleuk om weer een keer mee te kunnen doen met een leesclub!
Ik lees graag Italiaanse schrijvers (Paolo Cognetti, Elena Ferrante, Franco Faggiani…), dus ik ben erg benieuwd naar deze debutant! En zo leuk dat ze op een mooie leeftijd haar eerste boek schrijft… 😊
Ik heb net een boek van Kristin Hannah uit: Zomernacht, waar ik van genoten heb. Daarnaast hou ik van Scandinavische boeken en heb de laatste tijd veel van Linda Olsson gelezen. Ook de boeken van Karen Swan kan ik wel waarderen.
Ik schrijf zelf (bijna) dagelijks in mijn eigen dagboek en probeer regelmatig ook wat op mijn blog te publiceren. Schrijven, lezen, tekenen, fotograferen… ik kom tijd te kort!
Het boek heb ik ondertussen ontvangen en de eerste regels zijn gelezen. Ik ben benieuwd!