Wegens drukte 1 dag vervroegd , De 4e Boekenbabbel van September .
Althans Drukte , het is meer een rust/zen-dagje in verband met prikkelvrij blijven tot en met vanavond. Dat zal ik vaker op Donderdag hebben omdat Het clubleven weer begint.
Lezen zal wel plaatsvinden , dus je kan het net zo goed een boekendag noemen , maar toch ook even plat op de bank en de ogen sluiten. Wat ik dan nu lees is Vinland ( Jomsviking 2 ) een viking avontuur en een boek dat ik al een poos in huis had…dus hij kon voor de Ezzulia uitdaging en de LUEK uitdaging …helaas niet voor de Favoriet uit 2024 in 2025 . Het boek North and South was een te grote opgave dat ik even niet kon bolwerken (kennen jullie wel die term ? Het niet aankunnen van …) en andere boeken naast deze doe ik niet meer , ook al deed ik dat in het verleden wel. Ik merk dat de vikingboeken vrij groot , dik en Compact zijn dus is het niet meer dan een paar bladzijden per keer lezen en dan is het een boek van meer dan 500 bladzijden, dus ben nog wel even bezig. Echter heb ik nog 3 weken voor het einde van de maand , dus ik hoef niet te stressen 😛
Ik had ook een MiniBoekHaul sinds een paar dagen en dat wilde ik ook nog even met jullie delen :
- Omringd door Energievreters ( Thomas Erikson)
- Het eeuwige Leven (Matt Haig )
- Een Magiershandleiding voor defensief bakken ( T . Kingfisher )
- De Nazaten van Shannara ( Terry Brooks)
- Smeulend Vuur (Arnaldur Indridason)
- The Timetravellers wife (Niffenegger) NL
En het kan zijn dat ik het meerendeel als benoemd had. En deze 4 maanden haal ik nog wel minimaal een boek of 10 , dus zit ruim over de HRC heen , waar ik nog 5 boeken voor hoef te lezen.