Tegenwoordig heb ik al veel zin om een stukje blog te schrijven , of ik nou wat te vertellen heb of niet. Gelukkig heb ik dat wel !
MiniBookhaul
- Verdwijnpunt - Arnaldur Indridason
- Het helse Paradijs - Thea beckman
Ik ben bezig aan het boek Later - Stephen King , een verhaal vergelijkbaar met The Sixth Sense (de Film) waarin een jongen de doden kan zien. Zoals Stephen King het zo prachtig kan vertellen , zijn de hoofdstukken kort , beslaat het verhaal slechts 260ish Bladzijden en leest het lekker soepel. Het houdt je de hele weg geboeid. Stephen King noemt het boek in zijn vertellende vorm een Horror , maar het is eigenlijk hooguit een thriller als het dat al is. Tja, meningen zullen hierover wel verschillen. Ik heb hem nog niet uit maar dit neigt al naar een 5 sterren verhaal.
Buiten zitten is vandaag niet gelukt , maar binnen lezen ging moeiteloos. Alleen heeft het striptekenen vandaag stil gelegen , terwijl mijn plannen wel in die richting lagen. De kat heeft een nieuw slaapplekje gevonden, de ietwat groot uitgevallen matrashoes hangt tot aan de vloer , en de kat zit IN de vouw op de grond opgerold en is er nu een grote bolling te zien in of achter de laaghangende matrashoes. Lijkt me niet echt lekker liggen , maar ik ben geen kat 😛
Verder verwacht ik mijn boek de komende dagen uit te krijgen , nog zo`n 100 snelle bladzijden te gaan en dan heb ik ruimte genoeg om een boek voor De Ezzulia uitdaging en De Luek Uitdaging op te zoeken om te lezen. Ik heb weer wat boeken weggebracht overigens , en is mijn NTL Kast iets leger dan het was…gisteren zat hij propvol , kon geen boek meer bij , dus nu ben ik weer opgelucht ..vandaar dus de BoekHaul 😛