Greet Braem voorstel loopt om de frequente van dit topic te verlagen naar één keer per maand
Zelf zou ik even wachten om de boel te verbouwen. Dit topic heeft altijd / veel langer al een kleine kern vaste deelnemers, die idd niet bergen reacties genereren. (Daarbij zijn er heel veel blogs op het Forum die een vrij beperkt aantal reacties genereren, dus dat lijkt mij geen motief). Op de site was het om die reden op den duur door de crew stop gezet. Na een korte heropening hebben we het toen zelf opgepakt.
Nu op het forum is het wederom een kleine groep. Net als veel andere blogs en topics heeft ook Was lees jij deze week te maken gehad met de wen-tijd van het nieuwe forum en het ongemak van het ontbreken aan chat-structuur. Nu de threads er zijn, kan ook dit topic daar van profiteren, omdat we makkelijker op elkaar kunnen reageren.
Wat lees jij deze week is één van de laagdrempeligste chats op Hebban. Vast clubje met geregeld nieuwe binnenkomers. De ene week staan er op maandag ochtend drie nieuwe blogs klaar, de andere week duurt het tot de middag, maar uiteindelijk is er altijd wel iemand die het oppakt. Zonder afspraken of protollen. Daarbij denk ik dat een maand-roulatie dit topic zal doen verwateren, juist omdat het laagdrempelig is en geen centraal thema / genre / categorie / uitdaging oid heeft: het is gewoon vertellen wat je leest, zonder poespas 😊.
Wat mij betreft: even aankijken dus.