Kitty Ik heb geen vragen eigenlijk. Via deze weg wil ik je in ieder geval wel heeel erg bedanken voor het begeleiden van deze - mijn eerste, leesclub! Aan Kitty: jouw vragen waren erg leuk - vooral de insteek van marketing & sales in vraag 9 vond ik leuk - een dergelijke, iets creatievere vraag met een blik vanuit een uitgever, schrijver oud mag er wat mij betreft altijd wel in, de vragen hoeven niet enkel en alleen over de inhoud te gaan. De vragen waren ook zeeeker inhoudelijk genoeg: bij enkele vragen heb ik ook wel wat langer stilgestaan, dat vind ik altijd wel fijn om te doen. Ook het contact dat je hield met eenieder van ons door de threads - en in mijn geval door bij mij in te checken na de eerste paar gemiste vragen, was zeer fijn. Je hebt de groep op die manier mooi bij elkaar gehouden, het tempo van de vragen was daarmee ook prima en je hebt dan ook gezorgd voor interactie onderling.
Dan, aan de rest ook: Ik heb het deelnemen aan deze leesclub als ontzettend leuk en inspirerend ervaren. Door het deelnemen ben ik heel anders - bijna bewuster, gaan lezen, om zo de vragen zo volledig als mogelijk te kunnen beantwoorden. Nu ik weer een ander boek aan het lezen ben, zit ik nog een beetje in een mindset zo van 'oh ik kan hier nog een vraag over verwachten', hahah. Ik vond het ook érg leuk om jullie antwoorden te lezen, en heb gemerkt dat ik hier elke keer weer naar uit keek als er een nieuw vraag online stond. Ik merk toch - met name bij vraag 9 en het koppelen van 3 losse woorden, woorden op waar ik niet zo snel op zou zijn gekomen maar waar ik het wel volledig mee eens ben; een hele leuke gewaarwording. Ik heb de afgelopen weken dus ook meermaals mijn Hebben Forum gerefresht nog voor ik nieuwe notificaties ontving en alles van jullie met plezier doorgelezen 🙂 Ik hoop dan ook zeker nog eens deel te mogen nemen aan een leesclub via Hebban, en jullie daar wellicht weer tegen te komen!