Twijfelend of ik een boek zou starten naast mijn huidige Boek heb ik er wel even mee in mijn hoofd gespeeld , maar het is me niet volledig duidelijk hoeveel zoiets kan vertragen….Als ik bijvoorbeeld 4 boeken in een maand wil lezen en de 1e van de maand lees ik er een boek naast….Haal ik bv die 4 boeken dan nog wel? Met een portie flinke devotie misschien wel , maar er zijn nog andere dingen die moeten gebeuren in een maand 😃 Hoe dan ook , ik ben enigszins bang dat het me volledig gaat tegenstaan , want naast mijn huidige Boek (Het Helse Paradijs) speel ik met de gedachte om de Hobbit en In de Ban van de Ring te herlezen. (dat alles na aanleiding van de film die ik onlangs gekeken heb) en je weet het als je de Film en het Boek doet kom je meer details tegen 😛 En in de Ban van de Ring is nogal een zwaar en groot boek…
Ondertussen geniet ik dus wel van het Helse Parardijs, van Thea Beckman….Heerlijk boek is dat weer, ben momenteel halverwege ( bij de orkaan /storm om precies te zijn ) en in feite hoef ik nog maar drie boeken te lezen voor mijn HRC 2025…dus bijna alles wat ik nu nog lees is extra ! Blijkbaar is er dan wel ruimte voor De Hobbit en In de Ban van de Ring, wat zou je zeggen ? nu starten of eerst de 3 boeken afwachten…daar speel ik nog mee in mijn gedachten.
Deel 3 Het Gulden Vlies van Thule heb ik nog niet in huis en ik moet nog veel series af ronden , De Glazen troon , Allerzielen, De zeven zussen , De reiziger , De Viking, De Aardkinderen , en tja er zijn er ongetwijfeld nog meer ( Rot and Ruin bv om er maar 1 te noemen)
November wordt mijn Ezzulia thema Maand en ik heb al een ideetje die ik al eerder had maar volgens mij ook weer verwierp, het is er eentje uit de oude dagen van Ezzulia toen die nog bestond.. Jullie gaan het wel merken !
Al gaandeweg laat ik wel horen als ik TOCH aan de hobbit begin , het moet eerst even indalen 😎
Veel plezier met lezen allen !