Aan het laatste boek bezig voor mijn HRC 2025 en dit boek is Verdwijnpunt van Arnaldur Indridason , een heerlijk boek waar Erlendur , De Hoofdinspecteur in zijn vrije tijd op zoektocht gaat naar het verleden , van een cold case maar ook van zijn eigen verleden.. En ik hoorde al zoiets als dat dit de beste boek uit zijn Erlendurserie is, of dat zo is moet ik nog ontdekken 😎Toch raad ik je aan te beginnen bij zijn eerdere delen , vanwege de opbouw naar dit boek.
Ik doe nog mee aan de Ezzulia Uitdaging met 3 boeken en daarna komt November waarin ik de gastheer ben. En ik heb al besloten het Gamen meer naar de achtergrond te zetten (zoals ik zo vaak beloof) want dat is nou eenmaal iets waar ik niet zo van geniet als met lezen of striptekenen…en er is de neiging dat het veel te veel tijd kost. Ben helemaal in de stripteken-mood en dat wil zeggen dat ik binnenkort weer een flinke hoeveelheid Kaderpapier laat drukken en dan weer maanden vooruit kan…mijn voorraadje is nu bijna op. Mijn plannen voor wat betreft het lezen is vooral dat ik doorga in de series waarin ik nog bezig ben en voorlopig minder aanschaffen…want jazeker, mijn NTL Kast ziet er al een stuk leger uit….maar helaas kocht ik onlangs nog Het Gulden Vlies van Thule - Thea Beckman , die moest er nog even bij , maar dat is dan wel voorlopig de laatste (dit jaar)…
Of ik nog vaak gastheer zal zijn van de Ezzulia uitdaging weet ik niet , maar denk er wel over niet te vaak meer nieuwe maanden ervoor in te plannen. Ik weet helemaal niet of ik er wel de tijd voor ga hebben namelijk…twee , bijna drie keer in de week ben ik voor een groot deel weg en als ik thuiskom ben ik bekaf, zaterdagen bijvoorbeeld van 11 uur tot en met 19.00 a 20.00 de deur uit en ik ben gevoelig voor prikkels dus je kunt je voorstellen dat dat nogal een impact kan hebben. Dan heb ik nauwelijks de tijd om Hebban op te starten of te lezen. De overige dagen heb ik trouwens ook steeds weer wat en omdat ik nogal behoefte heb aan afzondering kom ik daar niet echt aan toe. Dus lezen , Tja, dat zal niet meer 4 boeken per maand gaan worden dan. Dit vond ik een heerlijk tempo …een boek per week, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken.
Deze HRC kan ik in ieder geval binnenkort afstrepen 😏